nedeľa 18. septembra 2011

Vychcaný wishlist

Drahí milí aj nemilí,
     tento wishlist (pre neandertálcov: zoznam prianí) je fakt od srdca, úprimný, veci sú spísané tak ako mi napadli, postupnosť nie je dôležitá a už vôbec nie je dôležité, že na tú Vespu Piaggio aj tak nikto nemáte a mne je momentálne aj tak možno na dve veci keďže vodičák mi z neba ešte nespadol (ale už by fakt mohol). Neočakávam že si o mne poviete po tomto že vau, tá je ale skromná, tak ale... prekročiť oficiálnu hranicu do dospelosti sa každému podarí len raz (ak vás to nevystrelí do neba skôr ako po 6570tich dňoch života...). Zasvätení vedia kde budem moju skvostnú osemnástku oslavovať, ostatní mi nezabudnite napísať suché 'všetko najlepšie' na facebooku keď vás na to sám facebook v ten Deň upozorní hore v pravo ikonkou vo forme ružového balíčka. Niektoré veci vám určite na kvatrilión percent prídu ako 'bože to čo je za ..... (doplň podľa levelu vulgárnosti), to nač chce?!', ale každý sme iný, a jeden človek síce môže chcieť napríklad domácu pálenú slivovicu od dedka, ale ja som na iné 'šmaky'. Smejte sa, krúťte neveriacky hlavou, nechajte si oči vypadnúť na klávesnicu,... vy ste chceli môj wishlist, takže to budete vy kto bude trpieť... :D muhahhahaa!

1. The Sims 3 (zmysel tohto fakt neriešte!)
2. Diana F Lomo (budem ju strážiť ako heslo na súkromný mail, a nie ako ju stráži 'Niekto'...)

3. Krabička na cigarety. Retro, oldschool, bez znakov marihuany. Najlepšie nejaká čo má na sebe Pin Up Girl, alebo niečo v štýle Pin up.
4. Absolut Raspberry / Jack Daniels 













5. Sluchatká Koss na hlavu nech sa mi ježia chlpy na predlaktiach z toho zvuku (Motorkár dobre vie :)   ), alebo nejaké takéto :
6. Tričko že:
(supermanovské - moje číslo je M dajme tomu) 
a tiež sa mi lúbi to tričko obyč biele že I <3 Bratislava. Tiež M :D

7. sexi gaťky. Veľkosť mojej rite vie každý, ale nepreháňajte to, zase Bridget Jones style nenosím. 

8. Tá kokosová voňavka zo ZARA. Stojí 10 eur. A je neskutočná.
9. Piaggio Vespa - pre inšpiráciu: 
10. Lubrikačný gél Durex Čerešňový. Neriešte to proste. Ale bohovsky to voní...
11. Barbie Basics. TOTO UŽ VOBEC NERIEŠTE NIKTO. Proste ich chcem. (Tú černošku nie, transky nemusím)

12. Milka čokoláda. Okrem jahodovej akúkoľvek. Favorit: tá mega, oriešková, s celými lieskovými orechami. (Nedelím sa). Bonboniéry oceňujem, hlavne Merci a Toffifee a klasickú TATIÁÁÁNU ! :D Tak ako moja frajerka horké čokolády nemusím a dúfam že všetci viete že biela čokoláda nie je čokoláda, takže to nechcem.

13. Nič nepokazíte pekným vkusným veselým farebným funkčným veľkým vibrátorom s dlhou výdržou baterky. Obrázok nepridám, fantáziu nechám na vás :D

14. Ale aj tak ma najviac poteší také niečo, na čo keď sa pozriem aj po roku, dvoch, tak sa mimovoľne usmejem :) 

      Každopádne, ja sa teším na ľudí, ktorí tam prídu kvôli mne, ktorí ma majú úprimne, nefejkovo radi, aj napriek tomu že ma poznajú sa ku mne aj naďalej priznávajú, kvôli ľuďom, pre ktorých sa oplatí ráno vstať a každý deň žiť :) Mám vás rada! Aspoň teraz :D 

      A normálne som skromná. Za iných okolností... :D





1 komentár: