utorok 20. septembra 2011

Primitívne

    Neviem kde sa tie nastavenia reakcií čo sa dole zaškrtávajú mažú, alebo aspoň menia, tak napíšem hejterský príspevok na tento blog čo vám, cicušky, tak strašne žere nervičky. Hejteri, čo zaškrtávate 'primitívne', lebo hejtersky nemáte gule na to, aby ste sa vyjadrili aj nejako inak. Cez komentár, do očí (lebo dobre viem že sa s vami hejtermi aj denno denne stretávam), cez facebook, . . .
    Lenže to nespravíte. Lebo vy ste len hejteri škrtači. Zostávate pekne inkognito a vytešujete sa, že ma môžete primitívne škrtnúť. Robí vám to dobre? Zaškrtnúť že môj wishlist na 18-te narodky je primitívny? Otázka. Necítite sa potom trošku primitívne vy sami?

     Určite nie. Veď to je hrdinstvo! :) Že? Kto nič nerobí, nič nepokazí, a kto nič nepokazil, ten môže kritizovať. Anonymne, ako pomstiteľ Zoro. Boha, ste vy ale smiešni. Zaškrtávajte si, aj si vyhoňte pri tom :D

     Ja si denne pozrem štatistiku, porovnám to s počtom zaškrtnutých primitívnych a vždy mi vyjde číslo že aj tak sa tento blog teší pozornosti. Aj zlá reklama je reklama, vážení. Milí hejteri, myslíte si že nemám presné scény pred očami ako najčastejšie o 15.oo, o 17.oo, o 19.oo a o 2o.oo si dychtivo zapnete môj blog, ktorý už máte pravdepodobne hneď ako domovskú stránku, kľúčové slová (najčastejšie: 'zase nova blogspot') si zadávate do googlu, lebo niektorí ste ani nevedeli prísť na to, ako sa môj blog spelluje (pobavilo ma: 'flekmatick woh').
     Ľudia, nebláznite. Sami sa ponižujete, aj keď možno inkognito. Ja to všetko v štatistike vidím. Veď skúste písať aj vy. Inak vôbec to nie je také ľahké a jednoduché písať, ako to možno vyzerá. Myslíte si, že mne sa vždy chce sadnúť za Mac a vymýšľať nejaké tragikomédie z môjho (inak dosť osobného a až by som povedala aj intímneho) života? Myslíte si, že mi je ľahko na duši písať o rodine, keď viem, že tam na druhej strane internetu sedí nejaká necitlivá, absolútne nechápavá krava / debil, ktorý si z môjho blogu aj tak prečíta možno tak každú tretiu vetu a potom víťazoslávne zaškrtne, že toto je 'primitívne'? Nečítate s porozumením, a idete sa mi pomstiť za to, že ste sa v blogu našli, aj keď som vaše meno nespomenula. Nespýtate sa ma, ako som to myslela, neberiete do úvahy, že možno ste niečo len zle pochopili. Robíte unáhlené závery, staviate sa na zadné, a nikdy vám nedojde, že je to úplne zbytočné.

    Ad astra per veritas. To si dám vytetovať na pravú lopatku, keď mi Evita vydá tú knihu, z ktorej som napísala zatiaľ dve strany v linajkovom zošite na angličtine, kým sa niekto (nenapíšem kto, a schválne) trápil z odpoveďou pri katedre . . .

9 komentárov:

  1. Milá Flegmatic Whoa,
    to, že niekto zaškrtne ,,primitívne,, ešte neznamená, že ťa ako si sama povedala ,hejtuje, , len mu niektoré pseudo blogy o tom ako si šla na motorke prídu fakt plytké.
    Zakelina Jedina
    <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :) dikičko. budem sa snažiť nepísať plytke blogy, len samé vážne diania a udalosti, ktoré nikto aj tak správne nepochopí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. píš čo chceš Flegma, je to tvoj blog. len cháp, že sto ľudí = sto chutí.
    ZJ

    OdpovedaťOdstrániť
  4. kde sa dava to "primitivne" ?? :D
    Tvoja babka v abke

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Citam Tvoj blog uz od zaciatkov a nikdy ma nenudil. ani tie plytke blogy ako boli nazvane. aspon viem o tebe ze zijes. A neskutocne sa tesim na knihu.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Neries to uz... Tento clanok mohol byt predsa o niecom uplne inom, co si v poslednom case zazila... Okrem toho, zrejme ani jeden z nich nezazil, ake je to prist do novej triedy, kde sa zda, ze su vsetci ini, ako ty... im by sa tiez nepacilo keby prisli do triedy plnej skejterov. len namiesto blogu by vykecavali na kavicke s dalsimi pipkami.

    A s tymto clankom im davas iba dalsi podnet... Uz vidim ako si to rozosielaju medzi sebou. Mozno si zvysis navstevnost, ale neviem, ci si stastna, ked vies, ze prave taktato spolocnost navstevuje tvoj blog.

    Este k tomu primitivnemu, je fakt, ze je to vec vkusu a nemusi to byt prave vzdy hejter, ktory zaskrtne primitivne.

    Vela zdaru!

    OdpovedaťOdstrániť