streda 7. septembra 2011

Sorry for nothing

Neviem prečo sú ľudia takýto. Neviem, či som už písala dva blogy za jeden deň, ale musím. Nasratí su na mňa spolužiaci, vie o mne vraj celá škola, 'celá škola to rieši, to nevieš?' - mi povedala bývalá spolužiačka. Super. Fakt perfektné, ako má niekto nutkanie zahrať rebela voči ničomu. Ako má niekto tie gule a tú drzosť vytlačiť si to, čo som sem napísala a chcieť mávať s tým vytlačeným blogom pred učitelkami... Fakt originálne, ako sa niekto dokáže uraziť na to, že napíšem ako toho človeka obdivujem. Neskutočné, ako mi vie asi 5 ľudí povedať že 'No na hentú si dávaj pozor, lebo ona má velmi vplyvného tatka a aj frajera.' Aha, tak polopate - za to, že napíšem, že niekto bol neskutočne dobre oblečený a celý čas ticho, tak za to mi dotyčného tatko/frajer zlomí väzy v tmavej uličke v Juri keď sa budem niekedy večer vracať domov? ÚÚf, to sa teda neviem dočkať. Človek sa tu už urazí aj za komplimenty, to je fakt jeden sen! Ok, napísala som že 'Babenky sa nedajú nazvať inak ako upišťané preafektované čajky. Chalani sú zase v najplodnejšom (čo sa tváre a mutácie hlasu týka) období puberty.'

Tak teda. Upišťané ste moje zlaté boli, prvý deň som skoro ohluchla. Preafektované tiež. Aj Miša Mäsiarová z Europy 2 je preafektovaná, aj Erika Judyniová je preafektovaná, aj Lady Gaga, aj môj bývalý najlepší teplý kamarát bol preafektovaný, a keď chcem, tak viem byť afektovaná ako delo aj ja. Na tom nič nie je. Niekto nie je, niekto je, a niekto je viac ako sa patrí. Hotovo. Ja som zase neskutočne hádavá, a?! O tom, že chalan došiel do triedy čudným krokom, tak sorry. Došiel tak. Keby som ja došla napríklad po rukách, asi by toho tiež bol prinajmenšom celý facebook. Možno vás nasralo, že som vám nič nepovedala 'do očí', ale napísala som to 'tajne'. No a to je tiež dobrá blbosť, lebo 'do očí' by sa vám to asi povedať nedalo, keďže mi nikto z vás do očí nepozerá a 'tajne' som to tiež nenapísala.

Každopádne, rada by som sa zoznámila, ktorý zákerny expert s mojim blogom vyrukoval. Moja teta ked si prečítala ten blog, vlastne obidva, tak sa zasmiala, pokrutila neveriacky hlavou a povedala že nech sa postavím na lavicu a pošlem vás do piče. To by som nikdy nespravila. Lebo ja už v piči som :D


'You can't make 500 millions friends without making few enemies.'
- Zuckenberg

- - alebo - -

'Víťaz je sám.'
- Paulo Coehlo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára