pondelok 29. augusta 2011

Party vs. Party

Mám ešte necelý mesiac do osemnástky a občas sa cítim že som zrelá na také to dôchodkovské sedenie pred telkou, v plechovej krabičke ryžové chlebíčky a na stolíku Záhradkár a Nový čas pre ženy. Niekedy už mávam aj také stavy, že sa mi moc nechce ísť na byt, radšej by som išla spať k babke a kuknúť si v bedni nejaké Kosti alebo čo. Alebo keď ma dneska 'starý známy' zavolal na chatu. No nechce sa mi, úprimne. Hurá, ožerme sa v prírode. ?!

Alebo oveľa radšej sedím na káve s milovanou, úprimnou kamarátkou, ako s ňou kľačať niekde na obrubníku pred mojim domom, čakajúc, kedy dogrcám a bude mi lepšie. Človeku sa krútia vnútornosti, hlava, celý okolitý svet, splieta piate cez štrnáste, nevie vstať, nevie o sebe, ale to nič, hlavne že som báro frajeris a najebal som sa jak taká onéé dzivá sviňa!! A v dvacine pečeň ako zo sadry, jess!

Na druhej strane, stále ma to baví, party, žúrky, spontánne akcie. Len ráno sa zobudiť, a postupne počas dňa sa rozpamätávať na udalosti z nezabudnuteľnej, a predsa z veľkej väčšiny zabudnutej oslavy. Čudovať sa odkiaľ, z ktorého baru je ten DRUHÝ papierový náramok na ruke, veď si pamätám len jeden... A krútiť hlavou nad fotkami, ktoré nejaká 'dobrá duša' hneď zrána neempaticky vycapila na facebook, a samozrejme každý vás už aj potagovať stihol. Kvôli tomu sú tieto parties taká dvojsečná zbraň. Na jednej strane, veď treba si užívať kým sme mladí že. Kým máme ešte orgány v poriadku... Kým nad nami ľudia v bare neveriacky nekrútia hlavou, že prečo sem chodia takí starí ľudia?! Kým to nevyzerá tak trápne, mladá žena s očami mútnymi a vyklopenými do hora, sukňa ogrcaná a vyhrnutá hore, ziape to na celú ulicu, vlasy polepené, smrad, predlaktie a pravé stehno obodkované prepálenými krúžkami od cigariet, štekle v ruke, naboso, motajúc sa po ceste, lebo chodník je pre jej nekoordinovanú chôdzu priliš úzky... Ale je mladá, tak nech si užíva! Keby bola stará, tak už ju nevoláme najebaná party diva, ale stará alkáčko-houmlesáčka.

Ale mňa to baví. Keď už nie alkohol, tak tanec. Svetlá, stroboskopy, lasere, samé blikačky, telo na tele, z chalanov sa vyparujú feromóny, ovzdušie nabité erotikou, zrazu sa bozkávam s babou, a nie je to vôbec zlé.

Potrebujem piť, ale vodu! Nech sa neroztopím na parkete :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára