pondelok 1. augusta 2011

I'm a bitch, I'm a lover...

... takto sa začína pesnička ktorá až na jedno slovo v texte (mother) je navlas o mne. Sedlakom odporučam google translator keby dačo...

I hate the world today

You're so good to me
I know but I can't change
tried to tell you
but you look at me like maybe
I'm an angel underneath
innocent and sweet.


Takže som čerstvo single. Lebo som bola zlá. Teda, bola som taká, aká som naozaj. Zase mi to nevyšlo. Tento iks nieje u mňa žiadna novinka. Už na to chalanov dopredu vždy upozorňujem, ale nikdy si nedajú povedať. Teraz ďalší. Je milý, pozorný, je fajn, vtipný, tancuje že dopočutia, ... irónia je to, že je to ten istý človek, vďaka ktorému už niesom s tým predošlým. Budem mu (tomu novému) každý deň pripomínať, že čo som zač, aby z toho nebol prekvapený. Ale on potom niekedy prekvapený bude. Ako všetci.


Yesterday I cried,
must have been relieved
to see the softer side
I can understand
how you'd be so confused
I don't envy you
I'm a little bit of everything
All rolled into one

Ja inak vlastne ani nerozumiem chalanom že čo ich ku mne ťahá. Dobre, toto znelo neskutočne namyslene a bla bla bla, ale fakticky tomu nechápem. Dobre, no tak možno keď idem party party tak nesedím v rohu a nečučím ako päť peňazí, ale odviažem sa, vytrhnem z reťaze a tancujem vždy ako keby to malo byť posledný krát. Jednoducho sa bavím. A z reakcíí usudzujem, že ani ten tanec nieje zlý. Dva roky latino sa odzrkadlili očividne nie len na mojom zadku, ale aj v tom rytme čo do mňa samovoľne prenikne keď počujem dobrú hudbu. 


[Chorus]
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
You know you woldn't want it any other way

Apropo, zadok. Mne dojde neskutočne veľký, čudný, masívny a objemný a... proste mega. A pri otázke, ktorú postupne položím skoro každému chalanovi tak na 95% dostanem rovnakú odpoveď. No že riťka. No mňam. Potom že oči. Ok, sivomodrá, podľa počasia sa moja farba očí správa ako chameleón, v lete modrejšia, v zime sivejšia, ale moje oči sú že vraj fasa. Mne prídu celkom fajn, hlavne po plači. To sa tak hovorí, že najkrajšie oči sú po plači. Potom pery. Tiež v pohode, nemám nejaký razštep, nesymetrickosť, botox, čo sa pokazil, ... Len mi prídu trochu viac úzske, ako by som ich chcela mať. No ale moja perla. Nos. Nosisko. Obrovský frňák mi natruc sedí medzi tými celkom fajn očami a rastie mám pocit že každým dňom intenzívnejšie. O dva roky asi nebudem vychádzať ani z domu, jedine na návštevu ku kamošovi Pinocchiovi. 
Ďalej, cecky. No, tie nemám. Ani najčarovnejšia wonderbra mega push-up effect by mi nepomohla, lebo musíte niečo mať, aby ste to mohli zdvihnúť do push-UP. Lentilky pod kobercom, jedna bradavka vcucnutá dovnútra a už počujem mamu ako hovorí: 'No nezavidim ti, kojenie ťa bude strašne bolieť na ten jeden cecok.' Jess, diki mami. 
Nohy ako hokejky, krpatá som, že 'nedovidím cez psa na električku (......)', vlasy vždy a pernamentne na každú stranu, sem tam nejaký ten královský predkrámový jebák v strede čela (hormóny rulezz!), ramená po babke a.k.a. hokejista brankár v drese, malé prsty, lámavé nechty, vystúpená brada, no proste celé zle. A popri tomto všetkom dokážem zariadiť, aby mi chlapi zobali z ruky. 


So take me as I am
This may mean
You'll have to be a stronger man
Rest assured that
when I start to make you nervous
and I'm going to extremes
Tomorrow I will change
And today won't mean a thing

Robím bordel, chovám sa 'zle', mám obdobia keď sa kurvím jedna radosť, lebo ma to proste baví. Som lovec, a už sa asi prestanem hrať na to, že som zberač. (tuto je niečo o tom lovení
Jednoducho sa ja seba prijmem taká, aká som, a budem možno škrípať tesákmi a plakať urazene do vankúša, keď mi to niekto bude vyčítať, ale keby som sa mala zmeniť (neviem, možno v 25tke, keď mi zatikajú biologické breitlingy a poviem si že haló? je tu niekto kto má fajnové gény, chcem decko a možno sa prisposobim a budem pánovi Genofondovi verná! Možno...), keby som sa mala zmeniť z lovca na zberača s búrlivou minulosťou, bolo by to výhradne a čisto egoisticky, pre vlastné blaho zmena len pre mňa. Nie pre to, aby ste vy ostatní držali už konečne hubu a mohli sa starať o čosi iné ako o môj život. Ale preto, že by som sa JA osobne chcela zmeniť.


[Chorus]

I'm a bitch, I'm a tease
I'm a goddess on my knees
When you hurt, when you suffer
I'm an angel undercover
I've been numb, I'm revived
Can't say I'm not alive
You know I wouldn't want it any other way

Ale zatiaľ je to pre mňa dobré tak, ako to je. Ja som vás, chlapci, na to upozorňovala. Mali ste byť menej zaláskovaný a viac použiť rozum. ÁÁlebo niečo iné...


1 komentár:

  1. Zaujimave citanie, len co je pravda. Asi si nad to musim sadnut na dlhsi cas. len tak dalej!
    xxx

    http://barboradudinska.com
    "giveaway na mojom blogu pre vsetky paradnice:)"

    OdpovedaťOdstrániť