pondelok 15. augusta 2011

21 upgraded


Zoznam vecí čo aspoň teraz momentálne strašne chcem :

1. Cigarety - tie už mám, aj keď debilné Marlborky lightky lebo neviem prečo šedé Blackdevilky neviem ani v jednej jedinej trafike v Bratislave nájsť! :(
2. Vodičák - mama povedala že ako darček na osemnástku mi toto zacvaká ona s otcom. Hovadský darček do dospelosti.
3. Robotu - aj tú už budem mať, od októbra :)
4. Maturitu (ale nevydá to...) ale vydá! spravím tie pošahané komisionálky a keby že nie, tak čo no, budem opakovať ročník. Ako každý jeden človek z otcovej strany.
5. Vespa piaggio skúter, zelená metalíza, biela, alebo ľadovo modrá. Toto ešte nemám. 
6. Gélové nechty. Skorofrajer mi povedal, že nech si to nedávam, lebo jemu sa obyčajné, trebárs aj zajebané nechty páčia viac ako gélače. Takže toto možem rovno škrtnúť a namiesto toho, aby tu tá šestka nesedela zbytočne tak chcem aby mojmu skorofrajerovi zmizol ten pupek, alebo aspoň nech nemusí papať petržlen :D (prepač chliv :D )
7. Vlastný byt, alebo aspoň prenajatý na začiatok
8. Psa. Nech nie je uplne tupý ten havo ale.
9. Dovolenku hocikde pri mori, aj trapácke Chorvátsko, proste nech je tam pláž, more a vela slnka. Minimálne na týždeň vypadnúť, bez mobilu.
10. Nový telefón, najlepšie taký, kde si budem aj ja môcť písať na facebooku že kde sa práve nachádzam a s kým, nech mám pocit že tam niekde je nejaký stalker čo ho zaujímam a sleduje ma po meste
11. Laboutinky. Čierne, obyčajné, s červenou podrážkou.
12. Novú peňaženku, najlepšie takú čarovnú, že by v nej vždy bola aspon 10 eurovka.
13. Nové plavky. Neviem na čo, asi sa pôjdem čvachtať do tých dažďových mlák vonku, ale proste chcem nové plavky. 
14. Môj vlastný notebook nech mi ho nikto nebere
15. Aby mi niekto teraz nalial Jacka Danielsa. Dvojitého. Jack Daniels <3
16. Balkón. V tom svojom byte napríklad.
17. Tie strašne pekné šatočky z Guessu čo na mňa zákerácky kývajú z výkladu v Eurovei.
18. Presso s mliekom a s dvoma lyžičkami cukru. Toto stále. Možete mi kávovar kúpiť na narodky.
19. Dianu F Lomo !!! <3 gúglujte!
20. Laser. Kvoli dvom veciam - po prvé, kvôli zraku, nech sa nemusím každý večer a ráno trtkať so šošovkami, nech môžem aj vo vode otvoriť oči a nech keď sa ráno zobudím tak nech vidím plafón nerozmazane. Po druhé, kvôli holeniu sa. Dám sa laserom vy-epilovať všetko čo sa dá (okrem vlasov, tie si nechám, to je pekné)
21. Aha, no, a fakt mi chýba sex. Nechýba. Teraz už len antikoncepciu vyriešiť :D Nemá niekto 25 eur len tak pre mňa? 


Stále rozmýšlam že čo ešte by som chcela, lebo veď človek je fenomén v tom, že stále chce viac. Ale mňa už nič viac nenapadá. Toto je finálny zoznam. :) Aspoň nateraz.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára