utorok 25. októbra 2011

Friends with benefits?

   ... zložila som telefón, prstami som si utrela slzy tak, aby sa mi nerozmazala maskara. Tisíc 'prečo' mi vrážalo v hlave do stien lebky, bola som nahnevaná a znechutená zo samej seba. To mám za to, že sa furt zamocem do nejakého debilného vzťahu. Keby som bola chalan, tak by som sa veselo mohla žiť ako promiskuitná kurva a nikoho by to netrápilo, len by so mnou žiadna nechcela chodiť, a tým pádom by som si ešte aj gratulovala. Pojebať, odjebať. Veľmi jednoduchý systém. Ale pre baby to tak nefunguje, lebo potom by som tú nálepku že 'kurva' mala na sebe nalepenú ešte roky rokúce. Nespravodlivosť v rozmeroch celého vesmíru!
   Povedal, že 'ho to už nebaví'. Že spolu trávime príliš málo času. Môžem ja za to, že on má robotu od vidím do nevidím (lebo dneska síce skončil o tretej, ale zajtra môže skončiť aj na poludnie, alebo až o šiestej)? Môžem ja za to, že aj keď je to pracujúci dospelý chlap tak býva u fotra a krstnej v nejakej dedine čo do nej chodí bus tak dva krát za deň (a vlak tri krát) a bohvie či je vôbec zapísaná na mape, no môžem ja za to? Že sme spolu tri týždne a ešte sme spolu ani nespali? No nemôžem, z veľmi jednoduchého dôvodu, ktorý opíšem citátom môjho terajšieho: 'Zlato, nebozkávaj ma tu po krku, lebo sa mi postaví a ako to potom bude vyzerať?!'. Degeško, no nijako, normálne a zdravo!!  

Nový dôležitý poznatok:  Aký je rozdiel v sexe medzi impotentom, 16 ročným panicom a 21 ročným nepanicom bývajúcim u rodiča? Odpoveď: Žiadny rozdiel nie je.

    Myslím si, že presne poznať svoje potreby neznamená byť náročná
Ja len chcem mať chlapa ktorý:


  • Keď ma objíme, tak sa budem cítiť taká krehučká, ale v bezpečí (nech má svalnaté ramená inak povedané).
  • Sa dobre bozkáva a nevadí mu keď ho sem - tam kusnem do pery.
  • Vie aspoň efektne sedieť v klube, keď už nie dobre tancovať. 
  • Mi otvorí dvere a podá bundu, keď sa odchádza.
  • Ktorý prizná moju existenciu pred okolitým svetom.
  • Ktorý je zdravý. Vo všetkom, psychicky, fyzicky (!), zdravo zmierený s minulosťou a nevracia sa k nej na každom kroku. 
  • Kotrý by bol aspoň o trochu starší a vyšší odomňa.
  • Ktorý má nejakú životnú perspektívu a chce napredovať a nie len stáť v živote na jednom mieste so slovami 'mne je takto dobre, som rád za maličkosti.'. Haló! Motivácia, nové ciele - nič?!
  • Ktorý má na mňa aj čas.
  • Ktorý by si plnil svoje sľuby. 
  • Ktorý by sa choval slušne a nie tak, aby som sa musela zaňho na verejnosti hanbiť, ale za ktorého by som bola hrdá.
  • A asi najdôležitejšie: Ktorý by so mnou spával! Často, pravidelne, vedel by to, nehanbil by sa, ako pravý gentleman by si našiel čas aj miesto. 

      (Pár bonusových ešte: nebol by zlatokopec(aj takí sú!), mal by holú hlavu, vypracované brucho a chrbát, nezarastenú hruď, zmysel pre humor (neznamená to, že ma bude 'vtipne' dissovať), z nerozvedenej rodiny (to sú také zvláštne nátury - overené), nikdy v živote by nekopol do mačky, mal by vlastný byt (aj malý, len nech je tam aspoň rozkladací gauč) a vlastné auto (Deawo Tico sa neráta, ale motorka ááááno...) a mal by aspoň nejaké názory, ktoré by boli aspoň sčasti zhodné s tými mojimi, nevadilo by mu že fajčím a tiež by nemal nič proti žiadnemu fajčeniu).


      Samozrejme, tých 'mal by byť' je omnoho viacej, a nech mi nikto nehovorí, že som náročná. Nie som. Takto sa má správať ozajstný chlap. Aj keď sa spýtate hocijakého chlapa, tak ak trochu silnejšie porozmýšľa, tak ho tiež napadne dlhokánsky zoznam vlastností 'naj' frajerky, a popritom to bude z veľkej väčšiny len to, aby sa tá jeho cicka chovala ako sa nežné pohlavie od prírody aj chovať má.
      Debilný maskulinistický vtip o tom, že žena má na zozname o 'naj' chlapovi trilión bodov a chlap jeden (že nech príde holá a v ruke nech má pivo) je debilný v tom, že to ani nie je pravda. Baba k vám, chlapci, dojde holá s pivom a ostatne to bude taká špatná krava, že len keď otvorí hubu a vypadne z nej niečo extra hulvátske / primitívne / trápne / neženské tak vám bude šum a fuk či je to pivo vychladené, alebo nie. Chápeme sa? 

     Ja proste asi musím skrátka pochopiť, že kamarátstvo s benefitmi sa síce v tomto čudnom svete (kde sa mimochodom aj tak na každom jednom kroku, kde sa len človek pohne na glitrovanom podnose predstiera sex, sex a ešte oveľa viac sexu) takýto 'vzťah' považuje v pohode pre chlapa, ale nepredstaviteľný pre ženu, ale musím pochopiť, že pre mňa, keďže som strašne náročná (resp. chcem pre seba niečo lepšie ako hulvátskych impotentov čo na mňa nemajú čas) je táto varianta asi fakt najlepšia. 

Hlási sa niekto? :D







5 komentárov:

  1. Mŕtvy PsychoAstronaut25. októbra 2011 o 10:06

    Ja si myslím, že do naozaj kvalitného a plnohodnotného vzťahu sa ľahšie pretrtká, než prekávičkuje, prefilmíkuje alebo vyprechádza. Ono je to síce fajn, keď si pri randení a pred chodením dvaja povedia úplne všetko a na základe toho sa rozhodnú, či chcú byť spolu ale je to kontraproduktívne aby im to pak stroskotalo na tom, že si v posteli nerozumejú.

    A tí, čo by chceli namietať, že rečo by to v posteli nefungovalo, veď ja mám penis a ona vagínu, skúste aspoň vygoogliť aké rozmanité chútky ľudia majú a či by vám všetko vyhovovalo, prípadne čo by ste chceli ale nemali, lebo to naopak partnerke či partnerovi po chuti nieje. :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. alebo po tom, ako si dvaja povedia uplne vsetko tak je dost možne ze si na vztah az tak dobre nesadnu, takze možno pridu ale o najlepsi sex v zivote. a neviem ako ty, ale ja pocas sexu moc nerozpravam...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bravo! :)

    Skvely clanok, kvitujem vsetko co je v nom. Po dlhom case citam vyzrety nazor na vztah a uplne sa s nim stotoznujem.

    Pridala by som len jedno, mne sa stala taka vec, ze sme sa vo vztahu pretrtkali k friends with benefits. Trochu smutne, a vlastne sa to potom aj skoncilo.

    Ja vo vztahu hladam oporu, pochopenie zo strany chlapa a hlavne, nech nie som posledna vec na zozname jeho priorit. To je vec, s ktorou som sa doteraz stretla vzdy a na tom cely vztah stroskotal. Jednoducho ja potrebujem, aby sa ten clovek o mna zaujimal, aby ma podporoval, aby tu bol pre mna, ked sa potrebujem vykecat, a nie aby sa cely svet tocil okolo jeho. Zabijala by som za to!

    A co sa tyka sexu, mala som jedneho priatela, ktory mal boh-vie-ake komplexy, a obcas nechcel sex (keby len obcas! a keby len sex!). Cize u nas boli tie roly naopak, on - frigidny muz :P Milionkrat som sa ho pytala, v com je problem, a milionkrat mi odpovedal, ze v nicom, ze to nie je mnou, ale niecim inym. Nikdy som sa nedozvedela cim.

    Az v novom vztahu som si uvedomila, ako neskutocne ma toto poznacilo, pretoze, je jasne, ze som si to zacala brat osobne.

    Nevedela som sa uvolnit, a az ked sa ma priatel spytal, co sa deje, lebo si to vsimol, tak som mu to povedala. A on chcel, aby som mu povedala vsetko, nielen tak povrchne. A tak som to spravila, hoci som sa bala, ako na to bude reagovat, pretoze predsa len, ktory chlap by vo vztahu chcel pocuvat o byvalom svojej frajerky. Ale on chcel, kvoli mne.

    Neverila by som tomu, ale odvtedy su moje komplexy niekde tam daleko za horizontom a konecne si to opat naplno uzivam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vidiš, ja mam zase ten komplex ze nechcem nikomu, nie len farjerovi povedat o všetkom čo sa mi v zivote deje, lebo sa mi milion krat stalo ze to po vztahu bolo pouzite proti mne. a ja som si len hovorila že preboha načo pre krista som mu ja hentie veci rozpravala, ved su to moje sračky a nie jeho. a tak to mam doteraz. takze bud tie svoje veci tresknem na blog alebo ich v sebe dusim. može mi hocikto hovoriť že to pre mna nie je spravne, že si mam najst niekoho komu budem moct doverovat, len ide o to že ten co sa milionkrat popalil už s ohno nechce mať nič spoločne, aj ked ho stale láka ten krásny plameň... okrem toho, ak nemozes doverovat tým ludom ktorí by pre teba mali byt tí najbližší, tak je nemožne aby si doverovala niekomu z vonku.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Suhlasim s tebou, aj ked ja som v tomto uplne ina, ja mam zase problem v sebe udrzat cokolvek zo svojho zivota. Ale este sa mi to nikdy nejako nevratilo v zlom, no mozno hej, ked som mala tak 15, 16, ale dnes sa mi to uz nestava. Nie som naivna, chcem tym len povedat, ze ja o sebe ludom hovorim bez toho, ze by som im musela nejako doverovat. Akoby mi to bolo jedno, co si pomyslia, ja si uspokojim svoju potrebu vyrozpravat sa.

    Moji byvali zatial nic neotocili proti mne, hoci vedeli o mne vsetko. A neviem ci mam stastie, ale nikdy tieto veci proti mne nepouzili, vzdy sme sa rozisli tak fajn, ze sme na seba proste nekydali. Aj ked ja som si obcas ponadavala na neho, ale to bolo len za to, ze mi este stale chybal :)

    Samozrejme, su veci, ktore si necham len a len pre seba a zdoverim sa o nich len ludom, u ktorych som si 100% ista, ze sa to od nich dalej nerozsiri.

    Nikdy som nad tym nerozmyslala, ale teraz by ma fakt zaujimalo, co sa o mne hovori :P

    OdpovedaťOdstrániť