piatok 7. októbra 2011

You are beautiful, in every single way.

 Idem si v buse, tváre žien, ktoré poznám z videnia sa mi mihajú pred mojimi niekedy až príliš všímavými očami, nenachádzam slov na to, čo vidím. Celé moje estetické vnímanie sa búri, chcem byť slepá ('hluchá' už som, včera som si kúpila také slúchatká, že basy dozdivenia, ježia sa mi z toho chlpy, proste sen). 
   Mám takú teóriu, ktorá sa skladá z troch jednoduchých bodov. . . 

1. Každá žena je krásna.

    Nemusí mať zrovna 18 - 25 rokov, aby bola 'úplna strela'. Aj 14 ročné dievča v aknózno-pubertálnom veku môže byť pekné, rovnako ako aj 65 - XY ročná dôchodkyňa. Na každej žene je niečo pekné, dokonca by som si dovolila tvrdiť, že na každej žene je niečo vyslovene prekrásne. Nebavíme sa teraz o povahe. Čisto vizuálne prostriedky. Krásna farba očí, femme fatale pohľad, prípadne pohľad nežnej srnky. Jemné, dlhé prsty. Pôsobivo vykrojené pery. Krásne vlasy, prípadne chic účes. Jemne vykrojená tvár, pekne tvarovaný driek, ženské krivky, . . . možností je na tisícky. Treba sa dobre pozerať a hľadať. Lebo každá žena je 'úplná strela', ale musí chcieť. Aj k tomu sa dostanem.

2. Každá žena chce byť krásna.

    Naivné, liberálne dristy o tom, ako je najpodstatnejšia časť človeka jeho povaha a že dôležitejšia je vnútorná krása si, prosím vás, niekam strčte a už nevyťahujte, minimálne nie predomnou. Poznatky z prvého dojmu sa len ťažko prekrývajú novo nadobudnutými poznatkami o danej osobe. Je to normálne a ľudské. Odjakživa to tak bolo. Sme vizuálne tvory, ženy, a aj muži rovnako si všímajú najskôr ako nová osoba vyzerá, a až potom rozmýšľa nad tým, čo osoba hovorí, ako sa správa a podobne. Aj keď sme ešte behali od jaskyne k jaskyni ako neandertálci, tak najskôr sme si všímali stavbu tela, tvár, postavu človeka, a až potom chovanie a 'skills'. Lebo genetika. Ľudia majú zakódované sa rozmnožovať. Medzi sebou, ako rôzne kmene, vodcovia si brali najkrajšie ženy, aby spolu splodili krajšie a lepšie deti. Je to jednoducho normálne. Preto sa ženy odjakživa snažia vyzerať dobre. Snažili sme sa už odpradávna dobre voňať, mať jemnejšiu pokožku, neskôr nám už začali vadiť aj chlpy (pretože sa zaužívalo, že chlpy, ak nie sú zrovna na hlave sú prioritou mužov), chceli sme podčiarknuť svoju ženskosť. A ženskosť je synonymum krásy. Odjakživa. Žena = krása. Muž = sila. Skúste si to dať naopak a rovnica sa nebude rovnať. (pre feministky a gayov: týmto som určite nechcela povedať, že ženy sú slabé a chlap nemôže dobre vyzerať!). Keďže každá jedna žena pudovo túži po tom najlepšom, čo si jej sebavedomie dovoľuje, tak logicky chce vždy alfa samca. Ale alfa samec nebude chcieť len nejakú takú obyčajnú trupku nezaujímavú. Preto sa ženy snažia zaujať. Krásou. Menej inteligenciou. Lebo muži lepšie vidia ako myslia. 

3. Je to strašne jednoduché byť krásna.

    Haló! Nech mi nikto nehovorí, že 'mne nič nepomože, ja som proste škaredá, som tučná, mám krivé nohy, neskutočné akné, riedke vlasy, celulitídu, rázštep, . . .'. Ono je to tak, že kto chce, ten nájde. Aj krásnu ženu keď sa pozrie do zrkadla, aj Shreka ktorému (že vraj!) už nič nepomože. Nikto ešte nestučnel zo vzduchu, len z toho, že sedel na riti a žral. 'Ale to je možno choroba, preto je taká tučná.' - to milujem keď mi niekto povie. Lebo ľudia si mýlia pojmy s dojmami. Áno, možno má chorobu. Ale távznikla že niekto sa tu očividne prežieral, tučnel, až bol tak ozrutný, že cievy si povedali : Tak vieš čo, ty obluda, maj si tú cukrovku, keď ju tak veľmi potrebuješ! BAM! A 'choroba' je na svete. 
    Všetko sa dá, len treba chcieť. V týchto dobách plných techniky, milóntisíc tristo typov krémikov na snáď všetko možné (Včera som videla jeden že proti pehám!!!! Nebláznite, baby, pehy sú sexi!), rôznych mastičiek, tabletiek s výživnými vecami, ktoré podporujú rast všetkého možného vrátane ceckov, existujú kaderníčky, manikérky, pedikérky, profesionálne maskérky, fitnescentrá, kde z vás osobní tréneri vypotia sexicu, čo má telo ako delo, samé ženské časopisy, ktoré radia ako sa obliecť tak, aby ste prednosti ukázali a nedostatky zakryli. Nestojí to ťažké prachy, kúpiť si napríklad švihadlo a každý deň doma cvičiť. Inak, nedostatky. Čoraz viac mi je jasné že chlapi majú radi veľký guľatý zadok (je sa za čo chytiť) a radšej menšie cecky (aspoň nič neovisieva). Fakticky, je milión spôsobov, ako byť krajšia. Mám známu, čo má razštep. A čo? Myslíte si, že teraz chodí s mastnými vlasmi, obhryzenými nechtami, absolútne nenamaľovaná a denno denne v tričku s logom firmy čo predáva psie granule a riflami za 10 eur z Miletičky? A igelitka z Billy a.k.a kabelka? Plus rozšmatlané Chce-to-byť-adidas tenisky, alebo (ešte horšie) turistické sandále a v nich ponožky (za toto by som dávala pokuty, seriózne. To už radšej fejkové Lujvitonky, ale ponožky v sandáloch - fakt nie, prosím!!)? VOBEC. No a čo že má razštep? A ČO?! Chodí oblečená lepšie ako hocijaká pseudocelebrita zo slovenskej zakysanky (lebo nejde tak o lujvitony, guči a štekličky s červenou podrážkou ako o to, či sa jedno k druhému hodí, alebo vyzeráte ako výklad v 'luxusnom' Egyptskom obchode). Dáva si záležať na tom, aby mala zdravé, vždy umyté vlasy. Krásne si dokáže namaľovať oči. Dokáže upútať dymovým líčením, a tak si človek najskôr všimne oči, ako pery. A potom, áno, všetok outfit doplní nádherným zvonivým smiechom a povahou ktorá predstavuje človeka so srdcom z medu. 



                                  Neexistujú škaredé ženy. Existujú ženy, 

                  ktoré sú príliš lenivé byť krásnymi.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára