sobota 22. októbra 2011

IT bag

   O kabelkách idem čmárať. Takže všetci chlapi, čo máte toto otvorené tak si toto celé vypnite, aby ste na mňa potom nenadávali že som nudná, alebo čosi. Samozrejme, výnimkou sú homosexuáli. 
   Pozerám si v poslednom čase všelijaké fashion blogy, lifestyle časopisy, a webové stránky určené viac - menej iba fashion week-u. Tento výraz pre mnohých zanietencov do módy predstavuje niečo, ako keď malému decku podáte obrovský papier veľkosti A1, farebné pastelky že na, kresli si. Veľa ľudí má potrebu ukázať počas siedmych dní v tých 'naj' mestách sveta celý svoj prešpekulovaný šatník a obliecť si tkzv. aj 'naruby riť', len aby upútali a potom sa našli niekde na blogu napr. na Sartolialist-e. Modelky chudnú ešte viac ako obvykle (stále sa to dá, tak prečo to neskúsiť - vyzerať ako vešiak). Módni návrhári už nevedia čo majú vymyslieť, tak skúšajú aj tie najviac debiliny, aké by si nikto v živote neobliekol. 
   Aby ma niekto nepochopil zle: nemám nič proti štýlu. Ak, samozrejme, z neho nekričí že : pomoc, neviem čo o sebou tak sa snažím za každú cenu upútať - viď tuto). Na druhej strane, mám všetko proti móde. Lebo dnes sa nosí toto, ale ak si to zajtra, alebo max. o týždeň oblečiem, tak na mňa Karolko už bude pozerať s ešte viac zdvihnutým nosom ako obvykle... Alebo tie uggs boty. Baby majú kompletne v paži že im to vykrivý chrbticu do miernej vlnovky a že všade je napísané že chlapom je z tej 'obuvy' aj tak akurát tak na tyčku, nosia tieto papučiská aj s koktejlkami, no čo. Keby 'móda' nenadiktovala niečo tak absurdné, baby by sa nahodili normálne, k šatočkám štekle na zabitie sa, ale aspoň chrbtica bude v poriadku (lebo je nemožné chodiť zhrbená na opätkoch) a chlapi budu 'spoko' (lebo pre nich to predsa celé absolvujeme, nie?).
   Každopádne. Kabelky som chcela. Zistila som, že do kabeliek je asi najlepšie investovať. Alebo ešte topánky, lenže to by som chcela zbierať len štekle, a kde by som v nich ako po Bratislave chodila?? Možno tak kolečká na hlavnom námestí, kde je jedine normálna dlažba... No, takže kabelky. Lebo biele tielko, rifle a KABELKA. Kreatívna, veselá, farebná, bláznivá, nenormálna, ... fantázii sa v tomto medze fakt nekladú (a občas to vyzerá že niekto si fantáziu pustil z reťaze úplne!). 

Inspiration:






A nakupovať pojdem keď začnem kakať eurá :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára