piatok 13. augusta 2010

Idem do toho!

Takže, vážení a milí!
Neskúsila som to len raz. Myslím písať blog. Už bolo také koketovanie že napíšem, nenapíšem, áno, nie?
Potom som sa do toho chcela zahryznúť a pamätám sa že nám vypli elektrinu, čiže bolo iba veľké prd, a nie blog.
A zrazu som tu a píšem svoj prvý.
Že prečo... Inšpirovala ma Garance Doré (http://www.garancedore.fr/). Zbožňujem ju. Jej kresby , detailné fotky na doplnky a nehorázne drahé topánky z prehliadok kde ju volajú medzi prvými... Nadchlo ma to, čo vám budem klamať. Ale nielen ona. Písavala som už aj na Facebooku, také ´Notes´, a malo to svojský úspech. Postupne sem pridám všetky Poznámky, ktoré som mala na facebooku, aby ste sa mali na čom smiať.
Takže skúsim. Písať na akože svoju stránku.
Dúfam, že nikoho neunudím k smrti.

Ninna

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára