piatok 23. decembra 2011

Kópia správy kamoške, na ktorej mi záleží ale aj mi z nej už jebe.

zhrňme si to hej?
    došla si ku mne mrte neskoro po prve.najedla si sa u mna, vsetko v pohode, nestihli sme fotenie lebo si dosla zaroven s mojim fotrom a uz sme to nestihali. potom sa milion rokov chystas aj ked si už nachystana. pičuješ do toho, stale. kym je moj foter dole a aj ja tak ty si hore vyjdes na facebučik, akože kralovna, otec na mna kuka že ona kam išla, kde je? mam ťa akože VOLAŤ ako graciu že pod sa s nami najest. 
     ty hned musis četovat s tym kokotom aj ked dobre vieš, že ti to pokazi večer lebo on si chlapec zlaty vzdy najde niečo, čo ťa nasere a tym padom mne to posere cely večer. cely večer musis potom pičovať aj ked by sa to dalo uplne jednym šmahom vyriešiť. uplne ma odjebeš, že ty ideš o druhej do piči lebo janisko si luskol a tak to bude lebo ved ty si poslusna a nechces si ho pohnevkať, lebo ved su vianoce, kokotny pojebany komercny sviatok, kedy sa vsetci tvaria že jaky sme my super, jak sa my vsetci lubime. 
     takže musim minať kredit najprv na to, aby si sa s tym kokotom svojim hadala po telefone, potom aby som obvolala vsetkych party ludi este aj takych co ich ani nemusim velmi, ale proste musim byt do piatej kurva v blave a ty si to dobre vedela! chovas sa pred mojimi kamoskami ako hovno na lopate, hanbim sa za teba jak hovado ale nemozem ti ani nic povedat lebo pri tvojej povahe by si po mne rovno tam začala pišťať alebo by si mi rovno jednu jebla. 
     piješ zadarmo, došla cela loď od ani neviem koho a ty sa tvariš ako keby ti niekto zožral večeru dopiči!! ked ti drinky kupuju starci z ktorych ti je normalne na tyčku tak to je v pohode, ale ked dojde cela lod s tyn, ze sa nemusis nikomu vcirat a špuliť nanho pery, to už neni ono, že, podla teba. 
     v trafe na mna kričiš, vobec som nerobila bordel, ty si ziapala viac pred trafom aj vnutri, normalne som išla vec riešiť a ty ma tam ťahaš pred vsetkymi za rukav, mykaš mnou a všetci kukaju ne na mna, ale na teba! že či ti hrabe! takže sme v trafe hej. najdeš si nejakeho tupca okuliarnateho holohlaveho čo moj foter je mladši a lepsie vyzera, a už sa nanho lepiš, vešaš sa nanho a už si uplne drzo pytaš drinky, zlato, jak to vyzera mi povec! a ja pri tebe. s lovami. fakt akoo... 
      stretnem ja svojich spolužiakov, mojich rovesnikov co som ich minimalne pol roka nevidela a ty ma od nich trhaš, že ne ideme sa pupkačmi starymi lebo ideme piť! a nemožem sa od teba ani pohnuť, furt na hajzel s tebou hentam tam, všade dopiči čo som ja tvoj bodyguard?! furt si do mna jebala že jaka som najebana, kkt vieš čo? nebola som až tak! ja som sa bavila proste dobre! konečne raz za celkom dlhy čas som sa velmi dobre bavila. a ty mi do toho jebeš. 
      zlato, ty mi teraz nehovor o žiadnej ive. na to sa ty vyjeb, nerieš moje exkamosky ani ja neriešim tvoje ano. s ivou som mala akcie, na ktorych som nemusela riešiť ZAKAŽDYM jej prijebaneho sadistickeho ultramegažiarliveho diktatorskeho pseudfrajera. ona mala v tomto aspon pud sebazachovy a zdravy rozum vies. a ked som si vypila tak ona si vypila tiež a smiali sme sa na tom. 
       este k tomu trafu, teraz mi napadlo. tie gate. nemala si ty nahodou obrkabelku do ktorej si si mala tie gate dat? ja ti mam davat pozor na tvoje veci? ja, ktora som tam mala kabelku taku malinku že este jedna zapalka a nezmesti sa tam uz vobec nic?
       G., zlato, uvedom sa. furt stracaš veci, furt mas problemy, pokuty, pičoviny, sami kokoti sa okolo teba točia a ty im všetko žereš aj s navijakom a este sa ich aj zastavaš, normalne mam vtedy chut ti už jebnut. mas 20, byvas u fotrovcov, mas vsade vo vsetkom bordel (mimochodom, skoro ma jeblo ked som dneska rano dosla do izby. to vyzeralo ako ne že bordel. ale že HNOJ. smetisko. si si to vyhadzala z kabelky von, a nechala si to u mna s tym ze si vedela ze u mna ani nebudes spať takze ja som to rano potom musela po tebe upratať. si zabila celkom!). cele dni nič nerobiš len si u janisa namiesto toho aby si si našla HOCIJAKU robotu. barbacka by si mohla robit, aspon by si vedela že čo je to fakt makačka, tam by si nemala moc času rozmyšlať nad pičovinami. nikdy nemas love a ked ich mas tak ich zase minieš na totalne kraviny co ani nepotrebujes. si absolutne nezodpovedna, a preto som už davno pochopila že ty kokos s tebou by som byvat nemohla. 
       G. pozri, ja ťa mam rada. važne. aj s tymi tvojimi chybami, tie mame vsetci. ale ked ta tvoja povaha ma už tak ubija že hodina s tebou je ako trojhodinovka psychickeho aerobiku, tak to už je moc. ty sa teraz samozrejme na mna urazis, ale ak si už aspon trochu zmudrela a dospela, tak sa prosim skus aspon zamysliet nad tym co robis. ked nie mne, tak sa zamysli nad tym, co vlastne robis sama sebe. 
        po tie veci si dojdi teda.ahoj


__________________________

Áno, je fajn, keď má človek okolo seba priateľov. Ale prečo by som ich mala mať na úkor svojej vlastnej pohody a psychickej rovnováhy? ... Rodinu si nevyberáme, ale priateľov áno. Tak vyberajme podstivo, s citom, a starostlivo. 

3 komentáre:

  1. Prosimta, ktore si pisala ty a ktore ta druha?
    Nejak mi to z toho nieje jasno, ale asi by teba niekto neoslovoval G však..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. obidve asi pisala ta ista osoba nie ?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. celý blog sa presunul na : www.flegmaticwow.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť