nedeľa 1. mája 2011

Old school IB

Zoznam ľudí a vecí, čo mi budú chýbať zo starej školy:

  1. Bianka (celá ako je, aj keď má nerviská a pičuje, babo moje líco-kučeravé, milujem ťa jak koňa (ale ruky preč od alfreda už :D ) )
  2. If (celá ako je, aj keď pičovala dávno pradávno, zlato som strašne rada že sme našli k sebe cestu, a mam piči že to znelo tak strašne sentimentalne ako z nemeckej telenovely)
  3. Peťka (aj s jej : Kikša, lubiš ma? Tak mi podrž toto prosim ťa...)
  4. Laky a Bendži (aj keď jeden zazerá a druhý robí pičoviny všade kade chodí)
  5. Dano (lebo škoda že sme sa začali baviť až takto neskoro...)
  6. Braňo (lebo ťa mám rada aj keď miluješ Bianku a mne si nezahral goodbye pesničku (ale serie ma to stále) )
  7. Andrew (a najviac to tvoje 'šak povim, ne?' a to, ako homosexualita 'jednoducho nieje ono!')
  8. Kim (lebo ťa poznám odvtedy čo sme tancovali v tesných ružovučkých kostýmčekoch na tanečnej...)
  9. Lina (lebo ťa TAKTO strašne lubim a aj tvojho psa (bang bang) )
  10. Gogouš (lebo keby tvoje nohy merali o číslo viac, tak sa v nich pojdem člnkovať na Dunaj. Mám ťa rada, posluchaj frajerky :D )
  11. Matuš (LEBO!)
  12. Shanelle (lebo si jednoducho anjel čo zablúdil na zem. Lubim ťa :) )
  13. Vaľa (lebo si ma naučila podstivo nakupovať :D a lebo som bola s tebou v tábore na izbe ešte keď si vyzerala ako Harry Potter :D )
  14. Zuzka (lebo Batida bez cigariet dala zabrať :D )
  15. Adam I. (lebo stále ma to ťahá na ten squash :P )
  16. Adam II. (lebo neviem, ale budeš mi chybať :) )
  17. Riško (lebo ťa mám rada :) )
  18. takí tí 'real' IB-ci. Na ktorých sme sa s Biuškou smiali a z ktorých sme mali s Biuškou nervy :D
  19. divní ľudia (napr. tá obrovská veselá baba z tretieho poschodia čo sa s nami furt bavila a nikto ju vlastne nepozná)
  20. Polakovičová (dobrá učiteľka, už len keby mala pohlady, pohyby a hlavne hlášky ako Polonyová tak sa jej vyrovná...)
  21. Polonyová (lebo ona je proste to, čo nikdy žiadny učiteľ na žiadnej škole nebude. Ona je top, ona je sen, ona je vrchol špičky najlepších učiteľov. Nobelovku jej jebnúť do ruky by bolo zbytočné. Komenský sa nehrabe...)
  22. Yoder (može byť niekto tak CUTE ako on? Može ->)
  23. Kubalák (mať s ním telesnú tak si budem vyberať čisté VYŽEHLENÉ tričko každú jednu hodinu, vyberiem si najkrajšie tepláky, a denne budem cvičiť aj potajomky na dvdčku v noci so Zorou Czoborovou aby som vyzerala, že idem z telesnej maturovať)
  24. Monošíková (Je to _ _ _ _, ale temperičr a kapr tú sulféjt a ešte vela vecí by si mala nechať patentovať)
  25. Hanulovej výroky a krieda na hube
  26. Baretková, prezúvkarsky založená ringla (Ja ti tie palacinky podržím, ty sa choď prezuť. Teta, netreba, tie palacinky udržím.)
  27. Rómske upratovačky s maďarským nárečím (top :D KAŽDÁ streda o piatej, kuk do triedy, jaj, prepáčte!)
  28. Žitná a jej konverzácie s náprotivnými stenami
  29. Carterove vtípky, ktoré buď nikto nepočuje alebo ak aj počuje, tak im nikto nerozumie.
  30. TOK. Džeah! :D vysvetlivky niesú potrebné. Kto zažil - rozumie, kto nezažil – nepochopí.
  31. Gauče, aj ten preliačený.
  32. Internet s rýchlosťou tristo mega za sekundu
  33. štúdio, kde strašne cvičíme (ohadzovanie sa fitloptami – telesnový sen)
  34. BUFET <3 nedostižný. Fornetti, pizzarožky, zapekačky, mozarellové bagety <3 narýchlo kúpená Mäta, keď má Bia nervy)
  35. Vestibul. Chcela by som vedieť, kolko krát som za tie roky povedala vetu 'stretneme sa vo vestibule')
  36. Smradlavá jedáleň
  37. Tarhoňa
  38. Dukátové buchtičky
  39. Kuracie stehno so suchou, strašne slanou ryžou. Mňam
  40. paradajková polievka
  41. kurací perkelt
  42. Halušky
  43. Segedín :D
  44. Garážová zóna
  45. Prvý, a aj zabudnutý druhý park <3
  46. Batida
  47. … a strašne vela iných vecí.


Budete mi chýbať, ale neopustím vás. Idem ďalej, mením život, posúvam sa inde, ale spomienky a priatelia ostávajú. V srdci, navždy.  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára