streda 24. novembra 2010

Love hybu svetom.

Chýbajú mi prachy.
Revízor, darčeky na pridrbané Vianoce, nová maskara a kredit. Nechce mi niekto darovať takých 100 - 200 eur?
asi nie, že?

Hm.
Ako žijete?
Ja ako voľný verš. Bez pravidiel, otáznikov a bodiek. Aj bez tých troch. Sem tam sa hodia, ale radšej nie.
Baby, dávajte si pozor na chlapcov. Lebo nikto nemá na začiatku na čele napísané SOM KOKOT. Vlastne, majú to tam pekne centrofixkou, ale love is blind a na začiatku to nevidieť. Ale keď si otovríte oči, sakra vás budú bolieť. Nezoznamujte sa s kade kým, len kvôli tomu, že má pohľad pod ktorých sa roztápate. Lebo sa môžete roztopiť až príliš a potom vás budú musieť kamošky zoškrabovať emotívnymi lyžičkami zo zeme. Alebo to bude robiť nejaký iný chlapec. Taký, čo vás aj pozve do kina, aj vám dá pusu sám od seba a povie vám že ´Jasné, že si moja frajerka. A čo si si myslela?´ A bude vás volať nie Micík, ale Zlatík. Vlastne je to jedno. Len vec pohľadu.

Život sa z 10% skladá z toho, čo sa človeku stane. Zvyšných 90% sa skladá z toho, ako na to zareaguje. Takže tak.

Baby, nebuďte trosky. Sme v tom spolu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára